נקבעה מזוזה לסניף החדש של 'Miele Gallery' בירושלים

    אתר קול חי No Comments on נקבעה מזוזה לסניף החדש של 'Miele Gallery' בירושלים
    10:23
    13.05.24
    קובי פינקלר No Comments on כטב"מים שחדרו מלבנון התפוצצו במרחב בית הלל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בטקס רב רושם נקבעה השבוע מזוזה לסניף החדש של 'Miele Gallery' בשכונת תלפיות בירושלים. את המזוזה קבע וחנך, הרב אליהו שלזינגר רב שכונת גילה בעיר. בנוכחות אישים בכירים, נבחרי ציבור מעיריית ירושלים, ואנשי עסקים מכובדים, בכירי הנהלת חברת 'אלקטרה' יבואני המותג בארץ.

    תושבי ירושלים מברכים את פתיחת הסניף החדש והיוקרתי של 'Miele Gallery' בשכונת תלפיות בירושלים, שמצטרף לרשת חנויות הבוטיק "Miele Gallery' בהרצליה ובחיפה. נציגתה והיבואנית הרשמית של Miele בישראל היא חברת 'אלקטרה' – מוצרי צריכה, שהשיקה השבוע את חנות המותג השלישית של Miele Gallery בישראל בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון ₪.

    "Miele Gallery" ירושלים, בדומה לחנויות המותג בהרצליה ובחיפה, תוכננה ועוצבה בהתאם לסטנדרטים הקפדניים שהוכתבו על ידי חברת MIELE ובשיתוף מעצבי החברה מגרמניה, המיושמים בכל אחת מחנויות המותג ברחבי העולם, חנות הבוטיק החדשה משתרעת על פני 150 מ"ר וממוקמת במרכזו של אזור התעשייה תלפיות בירושלים, כשבחנות מוצגים כ- 150 מוצרים ממגוון קווי המוצר הייחודיים של Miele, הכוללים תנורים, מדיחי כלים, מקררים, מכונות ומייבשי כביסה, מיקרוגלים ועוד.

    לדברי זאב קלימי, מנכ"ל קבוצת "אלקטרה מוצרי צריכה": "כחלק מהאסטרטגיה שלנו להעצים ולהעמיק את חדירתו של המותג Miele בישראל, אנו משיקים היום את הסניף השלישי במספר אשר ישמש בעיקר את תושבי ירושלים וסביבתה, שיוכלו מעתה להגיע ולחוות מקרוב את קו המוצרים הייחודי והאיכותי של Miele בישראל, במהלך שני העשורים האחרונים בהם אנו מייצגים את המותג בישראל" הוסיף קלימי, "הצלחנו באמצעות השקת הרשת לצד מגוון פעילויות נוספות להפוך למשווק העצמאי הגדול ביותר של Miele בכל רחבי העולם".

    מעבר לאיכות המוצרים שאתם עתידים למצוא באולמות התצוגה, בסניפי Miele Gallery עומדת בפניכם האפשרות לקבל ייעוץ אישי ומקצועי על-ידי נציגי חברת 'אלקטרה'. צוות יועצים המתמחה בפרויקטים ייחודיים ובמתן פתרונות אופטימאליים לכל לקוח, המותאמים במדויק לצרכיו עומד לרשותכם וישמח לפגוש אתכם כדי לשמוע מהן ההעדפות והדרישות הפונקציונאליות והעיצוביות שלכם ולהציע לכם את המוצר שישרת אתכם באופן המיטבי, ישביע את רצונכם וישדרג את ההתנהלות היומיומית שלכם במרחב הביתי.



    0 תגובות